Sayfalar

27 Aralık 2017 Çarşamba

Gelen gideni aratmasın:)


Aralık sonu, yılın bitimi, yeni yılın heyecanı...

Geçen senenin bu zamanında yapılan yeni planlar, kendi kendine verilen yeni sözler ve alınan yeni karalara karşılık bir sene sonunda yapılamayanların, tutulamayan sözleri, vazgeçilen kararların ve elbette yaptıklarımızın, hayatımıza katılanların ve elbette kaybettiklerimizin muhakemesi. İşte o ay geldi :) Yılın son ayı olan, geçirdiğimiz tüm kötü günleri bu yılda bırakacağımızı dileyeceğimiz veya yılımız süper geçtiyse en az bu kadar güzelini umacağımız, ama ne dilersek dileyelim sonunda mutlaka ne olursa olsun sevdiklerimiz yanımızda olsun, sağlığımız yerinde olsun diyeceğimiz o ay geldi :)

Geçen seneye baktığımda kendimi yalnız hissettiğim, güçlü hissettiğim, beceriksiz hissettiğim ve yeniliğe açık hisssettiğim anlar, çok kızdığım, çok üzüldüğüm, inanılmaz çok güldüğüm, kahkahalarımın yankılandığı anılar, her şeyin benle ilgili olmadığını ,insanların bazı davranışlarının bazen geçmiş yaşantılarıyla da ilgili olabildiğini öğrendiğim kabul edişlerim oldu. Topu topu bir yıla  sığdırdıklarıma baktığımda kocaman bir AFERİN diyorum kendime. 

Koca bir aferin alarak yola devam ederken, yine bu seneki dileklerim geçen seneden farklı değil elbette, geçen sene hoş gel 2017 demişim, bu sene 2017 yi biraz daha büyümüş, daha fazla deneyim edinmiş, yeni şeyler denemiş, yeni adımlar atmış, hayatıma girenlerle ve hayatımdan çıkanlarla geriye baktığımda gülümsemeyle uğurlarken, 2018'den  yine en çok sağlık diliyorum. Bol gülümseme,gülümsemeyi, mutluluğu değerli kılacak ama bıktırmayacak kadar üzüntü de kabulüm :) 

Geçen yıldan beklediklerimin hepsi tamam mıydı, büyük oranla, eksik var mıydı, elbette. O nedenle geçen yıl nasıl geçmiş olursa olsun önümüzdeki yıla dair dileklerim, planlarım ve elbette bitmeyen umutlarım var. Her yeni şeyin olduğu gibi yeni bir yılın da hakkettiği gibi umutla ve heyecanla karşılanmasına inandığımdan öyle bekliyorum 2018 seni. 

Hazırım artık gelebilirsin :) Belki çok sevdiklerimi benden kilometrelerce uzaklara götüreceksin bu sene, belki dibimde oturanlarla yakın olmalarına rağmen çok az görüşmeme sebep olacaksın bu sene ya da belki hep hayatımda olmasını istediklerimi çıkaracaksın hayatımdan, istemediğim üzüntüleri, hiç beklemediğim haksızlıkları ve hayal kırıklarını yaşatacaksın bana ya da daha da kötüsü belki şimdiye kadar hiç canımın yanmadığı kadar yakacaksın canımı ama yine de heyecanla bekliyorum seni. Çünkü ben büyün bunların senin suçun olmadığını bilecek kadar büyüdüm artık :) 

Hayatımdaki güzel insanlara, koşulsuz yanımda duranlara, koşulsuz yanında olduklarıma, çok sevdiklerime, sevmeme rağmen yine de çok kızdıklarıma, acı-tatlı bana bir şeyler öğretenlere,sevgimi artıranlara, canlarıma ve canı olduklarıma kaldıracağım ben kadehimi yılın son gecesinde. 

Hepinize iyi yıllar, gelen seneniz gideni aratmasın :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder