Sayfalar

29 Ocak 2018 Pazartesi

Yinelenme, yenilen :)

Ne kadar da sıkıcıymış aynı hayatı sürdürmek. Aslında sıkıldığım, başımı ağrıtan, benim çalışmaktan alıkoyan (bahane demiyoruz buna lütfen) şey sıradanlıkmış, aynı şeyleri yapmakmış ve aslında belki de biraz öğrenmeye kapalılıkmış. Mesleğim gereği zaten yeni şeyler öğrenmek durumundayım ama burada kastım bu değil, iş dışı sadece istedim diye bir şeyi yapmayı öğrenmek.

Geçen sene başladığım yoga bu sene hayatımda bambaşka şekilde yerini aldı ve çocuk yogası eğitmenliği eğitimine başladım misal. Bambaşka bir bakış açısı sundu bana ve unuttuklarımı yeniden öğretti, bildiklerimi pekiştirmemi sağladı. Çocuklar neye gülerler diye düşünürken aynı şeylere güldüğümü bir kere daha hatırlattı bana. Öğrendiklerimin dışında hayatıma yeni yeni insanlar bu insanlarla birlikte de yeni bakış açıları kattı elbette. 
Farklı insanlarla birlikte olmaktan tat almayı,  çok sevdiğim az görüştüğüm insanlardan aslında ne kadar çok öğrendiğimi fark etmemi, kurduğum hayalleri gerçekleştirmek için daha fazla çalışmam gerektiğini, istemenin tek başına yetmediğini (çünkü sanki daha önce hiç deneyimlememiştim bunu :)) ortak hayallerin dile getirildikçe ne kadar keyifli olduğunu bir kere daha anladım 2018'in bu ilk ayında. 

Akademik bilgiyle deneyimin bütünleşmesinin kıymetini fark ettim, ama alanda deneyimin tek başına yeterli olmadığını her zaman akademik bilgiyle perçinlenmesinin gerektiğini, yani daha da çok okumak gerektiğini ve bunun getirdiği sorumluluğu deneyimledim. Daha iyisini yapmak isteyeceğin şeyin sadece işin olmaması gerektiğini öğrendim, insan işiyle, mesleğiyle hiç alakalı olmayan alanlarda da iyi olabilirmiş etrafımdakilerden bunu gördüm. Bazen risk almanın, bazense sessiz kalmanın çözüm yolu olduğuna inancım arttı.

Tekrara düşeceğim anlar olacaktır elbette ama yenilenmeden tamamlanmayacağımı öğrendim. Sen daha ilk aydan bana ne kadar iyi geldin 2018, benim yılım olur musun hiç bilmem ama eğer bu bakış açımı değiştirmezsem benim için iyi olacağından eminim. 

Baktım ki olmadı ben de bu kötü davranışlardan birini yaparım sana yıl sonunda giderken 😆 Tercihim cımcık bilesin :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder