Sayfalar

16 Mayıs 2016 Pazartesi

Neden 16 Mayıs? :)


98 yılıydı, ani bir kararla hiç bilmediğim hatta hatta adını bile duymadığım bir yere taşınma kararı almıştık. Ailemiz için daha iyi olacaktı biraz bunu biliyorduk aslında ama yine de hem gençlikten hem arkadaşlardan ayrılamamaktan çok zor gelmişti. Yeni okula, pek çok kişinin aksine, kendim gittim hatta okula gitmeyi bırak Ereğli’den Çaycuma’ya tüm işleri halledip kendim geçtim. Okula başladığımda uyuz diye tabir edilebilecek sinir bozucu bir görüntüm olduğunu söyledi sonradan arkadaşlarım. Ama aslında uyuz değilmişim ki hala hayatımda hepsi J

Neyse konumuz başka. 99 yılında bahar aylarıydı tanıştığımızda daha doğrusu kaynaştığımızda. Önce aynı sırada oturmaya başladık ki başlarda oldukça sıradan bir durumdu. Sonrasında başta matematik olmak üzere ortak ilgiler ve ortak zevkler, daha az teneffüse çıkmalar, daha çok vakit geçirmeler. Bakmışız arkadaş değilmişiz lise aşkı olmuşuz J Farklı şehirleri kazanmışız üniversitede, bir şeycik olmamış bize. Sonra yıl 2008 olmuş hadi evlenelim demişiz ve mutlu son J




Bugüne gelmişiz, çok kayıplarımız olmuş, çok zor zamanlarımız olmuş, duygudan duyguya sürüklenmişiz ama çok da güzel anlarımız olmuş, mesela bir kızımız olmuş, mesela ailelerimiz bir olmuş, kardeşlerimiz kardeş olmuş… Öyle böyle zaman geçmiş, tam 17 sene olmuş. Ama asıl mevzu tarihte J Neden 16 Mayıs?  Komiktir aslında, ikimizde bilmeyiz bu ilişki ne zaman başladı, bir gün oturduk gün belirleyelim dedik. Daha doğrusu ben dedim. Sonra ne zamandı diye düşündük, erikler olunca J ama tarih? Tarih yok, bilmiyoruz ki. O zaman hadi bir tarih bulalım dedik. Mayıs ayı olduğunu biliyoruz ama gününü bilemedik. Durduk düşündük dedik ki ailelerimizde öğretmen var demek ki maaş 15 ünde alınıyor, o zaman 16 sı olsun ki dışarı çıkabilelim harçlıkları alıp J İşte o gün bizim bütçeler de ortaklaştı, ayrılmamacasına…


Dedim ya çok zaman geçmiş birbirinden farklı birbirinden güzel duygular yaşamışız, çokça anı biriktirmişiz, kahkahalarla gülmüşüz. Şimdi dönüp bakıyoruz iyi ki de lanet ederek de olsa gitmişiz Çaycuma’ya, iyi ki tanımışım diyorum. Üstelik bunu Çaycuma ile birlikte giren herkes için söylüyorum ama en çok onun için ve onunla birlikte hayatıma giren yeni ailem için söylüyorum.

4 yorum:

  1. Beyaz mus çoraplar miydi acaba o sinir bozuculugu yaratan?Saçlar falan da bi degisik tabi:) neyse ki cabuk anladik nasil guzel bi insan oldugunu❤️
    17. yiliniz kutlu olsun canlar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mus çoraplar, renkli bağcıklar uyuz uyuz duruşlar falan :)

      Sil
    2. Benimde aklıma bana yıllar önce gösterdiğin fotoğraf geldi. Bi fotoğrafçı ya gitmissiniz sanırım. Fotoğrafçı orada çekmiş sizi spontane olarak. Sende mutlu ama utangaç bir gülüş. Birbirinize bakarken ;) Aşkınızın mutluluğunuz katlanarak artması dileğiyle. :)

      Sil